Nines de paper… Quin record!

Ohh!! L’altre dia sense buscar ben bé res en concret, vaig trobar aquest “printable” dels molts i molt genials que hi ha a la xarxa: una nina de paper retallable com les d’abans amb els seus complements.

Em va agradar tant que la vaig imprimir i li vaig ensenyar a la meva filla, i quan li vaig explicar que havia de retallar-la, em va preguntar que què més feia…. ¿? ….. No va creure que retallar la nina, els vestits, escollir el color que possar-li, si tocar la guitarra o el piano, pogués tenir cap tipus d’interès…
És terrible, estem perdent l’essència de la simplicitat….

Responder

